tisdag 21 februari 2012

Iväg mot Enköping

Hej, nu far vi! Försökte låta lite poetisk :P
Iaf nu åker vi till Enköping och Isumis kennel, nej vi ska inte hämta valp.. Jag önskar att vi skulle hämta valp dock :D
Nej, men vi ska åka till Spanien imorgon och vi kan ju inte lämna honom själv? ;) 
Så våran underbara uppfödare passar honom nu när vi är borta, som ni förstår kommer bloggen vara tom nu i en vecka tyvärr.. Men det blir en massa uppdatering när vi kommer tillbaka!
Då ska vi träffa Linn&Sixten (vi har aldrig träffats förut men det kommer säkert bli askul) Och kanske en till tjej som heter Linn hon med. Henne har inte jag haft någon kontakt med på nätet  eller IRL så vi är främlingar allihoppa :D
Vi ska passa på att fira Mille i Enköping då han får äta nu igen, så lite tårta ska han få ;)
Förresten är jag lite nyfiken på hur det kommer gå med bilåkningen, Mille är väldigt åksjuk (endast i bil) och nu ska vi ge han åksjukepiller och se om det funkar! :)


Talk to you in a week amigos!


Trött kille på 4 månader! ♥

1 kommentar:

  1. Hej :D! Har inte hört något mer från Linn (hon e antagligen utomlands) men en tjej som heter Emelie Persson och har en Stabyhoun har sagt att hon kanske vill hänga med! Här är hennes blogg: http://blogg.lovekelly.se/#home

    Kolla efter Emelie Persson bland mina facebookvänner om du vill lägga till henne, jag har redan berättat vem du e och så ;). Tänkte att vi kanske kunde snacka alla tre på fb nån gång när alla är inloggade!

    /Linn http://westiensixten.blogg.se

    SvaraRadera