torsdag 1 mars 2012

Hemma i Sverige!

Hej svej!
Nu är jag äntligen hemma i Sverige! 
Klockan 16.00 sk vi åka till Isumis kennel, i Enköping och hämta min älskade saknade hårboll!
Som jag skrev i förra inlägget skulle vi se om åksjuke pillerna fungerade... nej det gjorde de inte :( 
Mille blev lika åksjuk som vanligt :/ Iaf. Ska vi försöka ge de idag igen, fick ett tips att ha ett öppet fönster och låta honom titta ut hela tiden så att han ska ´´glömma´´ bort åksjukan. Vi får se hur det går.
Annars tar vi det lugnt idag, imorgon ska vi på hunddträff! Ska bli superskoj, har inte riktigt koll på vilka som kommer men Linn&Sixten, Emelie&Kelly, Erica&Hennes Schäfer som jag inte vet vad den heter.. Så några fler som jag inte har koll på :P Kommer bli kul iaf! 


Förresten, nu ska jag skriva lite om en cool sak jag gjorde på Gran canaria! Jag klappade en Delfin! 
Jag och Delfinen :)

En söt liten fågel :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar