fredag 2 mars 2012

Klickerträning

Hej, satt och körde lite klickerträning med Mille nyss!
Gick bra, han blir bara lite för ivrig alltså tar man fram klicker och godis börjar svansen snurra som en propeller och han hoppar och gör vadsomhelst för att få godis.. :P 
Vi tränade iaf, Hopp Över Ben, och Hopp Genom Ben. Först började vi med hopp över ben och då sträckte jag ut benet och visade att han skulle hoppa efter ett tag hoppade han själv sen la jag på kommando och han fattade snabbt vad hopp betyder. Sen sa jag hopp och då hoppade han över benet! :)
Sen gjorde jag samma sak när han skulle genom benet sa hopp men han fattade inte riktigt så jag slutade där! 'vi hade ändå precis lärt in något nytt ;)
Om 1 timme börjar vi röra på oss mot Tanto-lunden där vi ska möta alla andra :)

Tar med mig kameran idag och hoppas på att ta några fina bilder ;)



Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar