torsdag 8 mars 2012

Kokar ris

Hej hej, just nu håller jag på och kokar ris till Mille. :)
Igår så var vi ute på en prom med Jennie och Rune vart väldigt kul, som vanligt :)
För någon dag sen började jag vi eller jag med Jennies hjälp klicka in fot, gick ganska bra. Vi har bara kört ett pass som var ganska långt 1 timme, men paus ca var 8onde klick! Skulle vilja köra mer men Milles mage är fortfarande lite knas.. :/ 
Stackarn ville gå ut mitt i natten så jag fick ju släpa ut mig själv kl 02 i pyjamas, det var lungt däremot klockan 05 var det folk ute vilket var lite pinsamt... :P
Vid 15 ca ska vi gå ut en sväng med J&R, ska ta lite bilder då också tog några igår kväll men blev världens sämsta kvalitet då det var mörkt ute.. :/


Vi hörs sen, nu ska Mille äta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar